Personalizacja interfejsu LG KU 990

Niedawna zmiana tapety na pulpicie Mojego komputera zainspirowała Mnie do odświeżenia wyglądu interfejsu LG KU 990 - komórki, której na co dzień używam do rozmów.

Dokładniej rzecz biorąc, poczułem się zainspirowany do zmiany tak tapety pulpitu, jak i również grafik włączania i wyłączania telefonu oraz miniatur kontaktów. Jeśli chodzi o tą ostatnią pozycję, miałem na myśli stworzenie jakiegoś szablonu graficznego, stylistycznie spójnego ze wspomnianą tapetą (od której wszystko się zaczęło).

O samym modelu KU 990 i jego zaletach w temacie użyteczności oraz poręczności pisałem więcej w tym artykule.

Samo "psocenie" z interfejsem, za sprawą tak wydawałoby się drobnej inspiracji - jest dla Mnie znamienne :) . "Rozbraja Mnie", iż czynność wydawałoby się tak prozaiczna, jak zmiana tapety, czy obrazków kontaktów - może przynosić Mi tak wiele ekscytacji, entuzjazmu, zapału i zadowolenia w efekcie. Jestem niezmiernie wdzięczny za tego rodzaju żywotny, soczysty potencjał - tkwiący w niepozornych "drobnostkach" :) .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz