[ENG] Coast to Coast AM

Coast to Coast AM

Kilka dni temu doznałem kolejnej manifestacji Obfitości w Moim życiu :) . Jak co dzień, wybierałem sobie właśnie nagranie do posłuchania (często są to różnego rodzaju wykłady, czy audycje anglojęzyczne). Tym razem miałem ochotę na Bashara (channeling Darryla Anki) – i z tym zamiarem dobrałem sobie odpowiednią mp3-jkę. Jakież było Moje zaskoczenie, kiedy zamiast Bashara (czy też Darryla) usłyszałem w słuchawkach zupełnie inny głos. Na szczęście temat wypowiedzi okazał się również interesujący, stąd postanowiłem nie rezygnować z zapoznania się z nagraniem – którym była...

...audycja, której gościem był niejaki Jon Klimo - człowiek zajmujący się „kreatywnością, intuicją, wyobraźnią, parapsychologią, świadomością, ‘nowym paradygmatem’ oraz ‘nową nauką’, ufologią, metafizyką oraz domeną transpersonalną”. Brzmi całkiem imponująco – audycja natomiast była skoncentrowana na zagadnieniach życia po życiu, channellingach oraz obcych cywilizacjach.

Nie jest więc zaskoczeniem, iż nagranie było dla Mnie dosyć interesujące. Po jego odsłuchaniu byłem ciekaw tak osoby samego Jona Klimo i napisanych przezeń książek - jak również samej audycji, której był gościem. Intrygowało Mnie, czy była to zwyczajna (lub prawie zwyczajna) audycja, w której tego rodzaju osoba „przydarzyła się” jako rodzaj ciekawostki – czy też może była to audycja wyprofilowana w stronę tego rodzaju zagadnień (analogicznych do obszaru zainteresowań samego pana Klimo).

Research w tej sprawie odsłonił fascynujące fakty: audycją okazała się Coast to Coast AM – nadawana w ponad 560 stacjach w USA, Kanadzie, Meksyku i Guam, z około trzymilionową publicznością cotygodniowych słuchaczy – co czyni ją najpopularniejszą nocną audycją na obszarze Ameryki Pólnocnej.

Coast to Coast AM dedykowane jest takim zagadnieniom, jak „UFO, dziwnym zdarzeniom, życiu po śmierci oraz innym niewytłumaczalnym fenomenom”.

Co ciekawe, choć program nadawany jest w godzinach nocnych (od 22:00 do 02:00) – osiąga popularność charakterystyczną dla programów dziennych (co jest dużym osiągnięciem i mówi samo za siebie). Przypuszczam, iż jest to poza tym audycja o długiej tradycji. Oprócz bardzo interesującej Mnie tematyki ekscytującym jest czas jej trwania – jak wspomniałem, są to bite cztery godziny, co po odjęciu przerw daje około dwie i pół godziny „czystej treści”.

Godną uwagi jest ponadto osoba jednego z prowadzących – George’a Noory’ego – który w samej audycji porusza tematykę (m.in.) zjawisk paranormalnych, podróży w czasie, porwań przez obcych, konspiracji oraz „wszystkiego co ciekawe i niewytłumaczalne”.

George wygląda na osobę mocno zaangażowaną w ten nurt. Jego pragnieniem jest „rozwiązanie wielkich tajemnic naszych czasów”. W radiu, jak sam stwierdza, chce zająć się historiami, „których mainstream’owe media nigdy nie dotykają – niezwykłymi, paranormalnymi, itp.”. Za pośrednictwem radia George robi to już od ponad trzydziestu lat – stąd wydaje się dość kompetentnym, wiarygodnym i doświadczonym do roli prowadzącego audycję rodzaju Coast to Coast.

Moją uwagę przykuła również informacja o napisanych przez niego książkach, których krótki opis na łamach strony Coast to Coast AM brzmi zachęcająco:

· “Worker In The Light: Unlock Your Five Senses And Liberate Your Limitless Potential” (“Pracownik w Świetle: odblokuj swoje pięć zmysłów I uwolnij swój nielimitowany potencjał”) – 2006 r. – “rewolucyjny przewodnik duchowego oświecenia, doskonalenia człowieka, najwyższej produktywności I absolutnego szczęścia”,

· “Journey to the Light” (“Podróż do Światła”) – 2009 r. – “zdumiewające relacje z pierwszej ręki opisujące, jak zwykli ludzie zmienili własne życie, pokonując swój strach i wątpliwości, odblokowując sekrety do ich duchowego wzrostu”,

· “Talking To The Dead” (“Rozmowy z Umarłymi”) – 2011 r. – “barwne historie I osobowości duchowej komunikacji, splatające razem duchowość, metafizykę, naukę i technologię”;

Powracając do Jona Klimo – również i jego książki zapowiadają się interesująco już po samych tytułach:

· “Channeling: Investigations on Receiving Information from Paranormal Sources” (“Channelling: badania nad otrzymywaniem informacji od paranormalnych źródeł”) – 1988 r. (zaktualizowana w 1998 r. o ok. 100 nowych stron),

· “Suicide: What Really Happens in the Afterlife?” (“Samobójstwo: co dzieje się naprawdę w życiu po życiu?”) – 2006 r.,

· “Handbook to the Afterlife” (“Podręcznik życia po życiu”) – 2010 r.;

 

Na koniec ciekawostka: słuchając kolejnego odcinka audycji, miałem następną niespodziankę, której zupełnie się nie spodziewałem. Otóż jej gościem był nie kto inny, jak sama Dolores Cannon (!) – osoba, która od pewnego już czasu znajduje się mocno w kręgu Moich zainteresowań. W Coast to Coast pojawiła się w kwietniu 2013 r., stąd jest to niedawne wystąpienie, dzięki któremu mogłem posłuchać dość „świeżej” Dolores – co było dla Mnie bardzo miłym zaskoczeniem (a jednocześnie kolejnym przykładem definitywnej „synchroniczności” – póki nie przywykniesz do czegoś takiego, mówisz coś w rodzaju: „Co za zbieg okoliczności!”, czy „Cóż za niespodzianka!” ;) ).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz