Pisz bloga wygodniej!: Windows Live Writer - archiwum postów

Dziś nauczymy się, jak pracować z całym archiwum Twojego bloga we Writerze - obojętnie, czy archiwalne posty były tworzone w tym programie, czy też stworzyłeś je wcześniej np. w panelu administracyjnym.

 

Aby wczytać dowolny post archiwalny, który jest już obecny na Twoim blogu - z menu Writera (patrz obrazek) wybieramy pozycję "Otwórz ostatni wpis". W okienku które wyskoczy, zwróćmy uwagę na pozycje po lewej stronie: "Wersje robocze" oraz "Ostatnie wpisy". Pod nimi powinniśmy znaleźć jeszcze nazwę Naszego bloga ("TiDżej w praktyce" na obrazku) - jednego lub więcej, w zależności od tego ile blogów skonfigurowaliśmy w programie.

 

 

A oto krótki opis tych trzech wariantów:

1. "Wersje robocze" - wyświetla spis nieopublikowanych jeszcze artykułów, które zostały stworzone i zapisane w programie Writer.

2. "Ostatnie wpisy" - wyświetla spis niedawno opublikowanych na blogu artykułów.

3. "Nazwa Naszego bloga" - wyświetla spis wszystkich artykułów obecnych na blogu, bez znaczenia czy były one tworzone w programie Writer.

Zwróćmy uwagę na opcję "Pokaż" - gdzie możemy ustawić ilość pokazywanych/wczytywanych z serwera postów. Jeżeli wczytujemy je z serwera (opcja trzecia), każda większa liczba wydłuży czas oczekiwania na ukazanie się listy postów.

Aby otworzyć interesujący Nas artykuł, najprościej jest kliknąć go dwukrotnie myszką (lub też zaznaczyć i kliknąć przycisk "OK"). Post powinien pojawić się w programie natychmiast lub po kilku chwilach - jeśli wczytujemy go z serwera.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz